GAMBAR: Lelaki Curi Ayam Sumbat Dalam Kemaluan Teman Wanita

loading…


Pelbagai teknik mencuri yang begitu cilik dilakukan oleh manusia sejak zaman bermula hingga ke akhirnya telah muncul kerana kesempitan wang ataupun jalan cepat nak lari dari belenggu kewangan.

Tular kisah dua orang pasangan kekasih yang mencuri ayam di sebuah pasar raya dengan tekniknya yang tersendiri. Teknik yang digunakan mereka berdua amatlah tidak terduga di akal manusia biasa lain untuk melakukannya.

Mereka berdua dikatakan dengan liciknya menyumbat ayam ke dalam kemaluan si teman wanita ayam di pasar raya untuk mencuri ayam tersebut.

Anda lihatlah adegan-adegan mereka yang begitu licik namun agak gila serta pengotor juga sebenarnya menerusi gambar-gambar di bawah:

loading...

Menarik Juga Di Bawah :

Muka Cantik, Tapi Sayang Sudah Dibuka ‘SEMUANYA’ Muka cantik, tapi sayang 'SEMUA' bagi orang ramai tengok.!! Sedih betul tengok perangai anak muda sekarang ni, sia-sia jer mak bapak dorang didik supaya jadi insan berguna. Tak cukup dengan tu, dihantar pulak ke sekolah untuk menambahkan pengetahu...
Tak Sanggup Dah Duduk Rumah Sekarang, Azab Sangat Rasanya !! PENGASAS jenama D-Herbs, Datuk Aliff Syukri Kamarzaman terus menerima kecaman daripada netizen selepas memuat naik gambar rumahnya yang masih dalam peringkat pembinaan. “Nampak saya tak? cer cari saya di mana?? ni bukan side utama depan rumah saya...
Pengantin Tersilap Suami , Pengapit Temani MALAM PERTAMA Bagaimanapun, tak ada gunanya dia menyesal kerana benda sudah terjadi, lapor akhbar Xinhua.Pengantin perempuan itu yang dikenali sebagai Huang saja, dikatakan pergi ke bilik mandi pada awal pagi selepas malam majlis perkah. Dia dengan seronok kemb...
GAMBAR Pengantin Baru ‘Tayang’ Aksi Mukaddimah Malam Pertama Di FB!! DUNIA AKHIR ZAMAN!! Korang Lihatlah Sendiri Gambar Pengantin Baru ‘Tayang’ Aksi Mukaddimah Malam Pertama Di FB?  

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*