GILA ! Isteri Macam Ini Pun Ada Ke ? Bagi Korang Lelaki Ini Untung Ke Tak ?

loading…


Salam warga kisah rumah tangga. Admin KRT tolong tutup id saya.Saya dah berkahwin dan baru berusia 25 tahun. Dan bekerja sebagai seorang juruterbang. Saya telah mendirikan rumah tangga pada awal tahun 2017.

Kisah saya bermula seminggu lepas mendirikan rumah tangga. kakak ipar saya sangat rapat dengan saya. Ke mana-mana sahaja saya pergi, dia akan ikut sekali. Walaupun dalam bilik saya sendiri pun dia selalu masuk dan usik-usik saya. Saya jadi agak kurang selesa dengan sikap kakak ipar saya ini.

Kami tinggal dengan mentua sementara waktu kerana menunggu rumah saya dan isteri siap. Semakin lama, semakin teruk jadinya, Kakak ipar saya jadi semakin berani. Kakak ipar saya pernah berbogel depan saya tanpa sehelai benang pun. Isteri saya boleh pula gelak tengok kelakuan kakak dia tu. Saya terpandang sekali dan terus masuk bilik. Malas nak cakap apa-apa. Nak tunggu rumah sendiri saya siap mungkin makan masa lagi setahun.

Pernah di dapur saya tengah siang ikan tolong isteri nak masak, kakak ipar saya boleh pula datang nak cuci tangan boleh pula dia peluk saya untuk cuci tangan. Badan dia memang sentuh saya sepenuhnya.

Kakak ipar saya tu dah berkahwin. Tetapi suami dia pun jenis tak endah je apa bini dia lakukan. Saya dah tak tahan apa yang berlaku.. Saya terus bertanya kakak ipar kenapa buat mcm tu. jawapan dia simple je. Suka.. Suka gurau dengan saya dan suka dekat saya sebab saya hensem (x hensem mana pun)…

So.. apa pandangan warga krt sekalian. Apakah yang patut saya lakukan ? Nk tegur takut bergaduh pula. Isteri saya pun jenis tak tegur atau marah dengan kakkak ipar saya tu. Walapun dia dah berkelakuan lucah dengan saya ni.Tolong saya please… Tq Dipetik dari Facebook : Kisah Rumah Tangga

loading...

Menarik Juga Di Bawah :

GAMBAR Sekitar Majlis Perkahwinan Puteri Johor, Tunku Aminah & Dennis Hari ini berlangsungnya majlis perkahwinan Diraja Puteri Johor, Tunku Tun Aminah Maimunah Iskandariah Sultan Ibrahim bersama pasangan pilihannya, Dennis Muhammad Abdullah. Perkahwinan yang penuh dengan adat istiadat melayu itu berlangsung di Istana B...
FUHH,Wanita Maut Selepas Berhubungan Intim Dengan Gaya Ini Hanya untuk mendapatkan nikmat sesaat ketika bercinta seorang wanita yang dikenali sebagai Kate widdowson meninggal dunia. Menurut laporan DailyMail kedua tangan kate di ikat ketika kejadian itu.dan pada keesokan harinya tangan kirinya mulai meras...
Inilah Kesan Dan Padah Jimak Isteri 10 Kali Sehari – GAMBAR Soerang lelaki yang baru sahaja menikah 3 bulan lalu bernasib malang apabila di sahkan mati pucuk selepas mengaku melakukan jimak sebanyak 10 kali sehari sepanjang pernikahan mereka.Dikutip dari laman koreaboo.com lelaki yang tidak di dedahkan namany...
Identiti & Wajah Pasangan Tak Senonoh Yang Selamba di Balkoni !! Identiti dan wajah sebenar pasangan tak senonoh yang selamba buat 'PROJEK' di balkoni di Bangsar, South Kuala Lumpur akhirnya terbongkar? Sumber: berkatslamat

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*