Gurau Kasar! Bahagian Sulit Wanita Cedera Teruk Kerana Dihentam Ke Pokok

loading…


Bagi sesetengah lelaki apatah lagi pada zaman sekolah dulu, gurauan kasar dan gurauan tidak masuk akal memang selalu berlaku. Sebab itulah pelajar wanita jika rapat macam mana sekalipun dengan pelajar lelaki, haruslah hati-hati apatah lagi jika kumpulan pelajar lelaki itu tidak punya akal fikiran sebelum mahu melakukan sesuatu perkara.

Satu berita berkenaan dengan seorang pelajar wanita di sekolah menengah di Thailand telah viral dan menarik perhatian ramai netizen lantaran kerana sekumpulan pelajar lelaki telah bergurau kasar dengan pelajar wanita terbabit hingga cedera teruk di bahagian alat sulitnya. Entah kenapa puncanya, menurut sumber sekumpula pelajar lelaki itu telah mengangkat pelajar wanita terbabit dan membawanya ke sebatang pokok.

Pada awalnya pelajar wanita itu di lihat ketawa sebentar sebelum bahagian alat sulitnya di hempas ke sebatang pokok hingga dia terjatuh dan terduduk.Ketika dia mengerang sakit, saksi menyatakan kumpula lelaki terbabit melihatnya sambil ketawa tanpa membantunya. Mereka tidak sedar perbuatan itu telah mencederakan mangsa.

Pihak polis di hubungi untuk menyiasat kes ini dan pihak sekolah juga menghubungi ambulans untuk membawa mangsa ke hospital. Hasil siasatan mendapati bahagian kemaluan wanita itu cedera kerana mengalami lebam yang teruk akibat hentaman kuat yang di lakukan oleh kumpulan pelajar lelaki berkenaan.Rata-rata netizen mengecam hebat perbuatan pelajar lelaki terbabit kerana bertindak bergurau kasar dengan mencederakan seorang wanita.

loading...

Menarik Juga Di Bawah :

Sanggup Tawarkan Gambar ‘Murahan’ Untuk Dapatkan Topup PERCUMA Dorang dah tak ada malu nak berkata-kata atau melakukan sesuatu yang boleh menjatuhkan maruah dorang sendiri, demi untuk mendapatkan sesuatu yang dorang inginkan! Sedih betoiii! Korang lihat minah di atas tu, selamba jer mengatakan buahnya sudah s...
Masih Ingat Sean Stewart Ayah Yang Paling Muda Di Dunia? Pengalaman mempunyai anak tentunya sebuah kebanggan bagi pasangan berumah tangga. Namun apa berlaku, jika anak yang dilahirkan berasal dari ibubapa yang muda bahkan sangat muda, tentu menimbulkan masalah.   Seperti yang dialami Sean Stewar...
Diceraikan Suami Kerana Mengeluarkan ‘Bunyi Aneh’ Seorang wanita yang sangat mencintai suaminya mengaku tidak dapat lagi menahan kepedihan atas keretakan hubungan rumah tangga mereka. Beliau yang sudah pun memiliki anak 3 berkata dia sudah tidak tahu mahu buat bagaimana, selepas suaminya hendak m...
Aksi Lelaki Merugol Sebatang Pokok Berjaya Dirakam CCTV. Terlalu banyak kes yang melibatkan rugol telah tular di media sosial. Keterbatasan akal fikiran yang telah dikuasai nafsu serakah untuk mendapat nikmat menjurus kepada kes r0g0l yang tidak lagi terkawal. Perbuatan merugol adalah satu perbuatan yan...

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*