Ini Padah Diterima Rita Rudaini Selepas Sering Burukkan Bekas Suami!!

loading…


Baru-baru ini, Aidil Zafuan memuat naik gambar komen bekas isterinya, Rita Rudaini yang dianggap biadab dan cuba menganggu rumah tangganya.Dalam screenshot yang dimuat naik itu.

Rita membalas komen pengikut Instagram yang berkata:

Ketawa c zarema tgok u rita hehe tu je nk ckp k bye #jgnkecamsaya”

Komen itu kemudian dibalas oleh Rita:

Memang saya nak dia ketawa dan hepi. Asyik sedeh je sebab laki buat pusingan u-turn. oppss!! #jgnkecamsydik” tulis Rita.

Komen Rita itu kemudian diketahui oleh Aidil, lalu discreenshot dan dimuat naik ke laman Instagramnya pula.

Ini kata Aidil pada Rita: 

Oi perempuan, kau ni dah takde kerja lain ke asyik-asyik nak kacau hidup orang? Aku ni kalau mati hidup semula pun aku takkan balik dekat orang mulut macam kau ni tau tak.

Aku ni betul hilang sabar dengan kau ni. Kalau nak publicity murahan pun, bukan dengan cara nak menganggu hidup orang lain. Aku diam selama ni tak kacau hidup kau, sekarang apa motif nak buat benda-benda macam ni? Dah takde kerja lain dah nak buat?

Sudah-sudah la tu buat hal masing-masing. Jangan hidup dengan nak mengacau orang je. Penat la melayan perangai kampung kau ni. Biadap!!

loading...

Menarik Juga Di Bawah :

Nelydia Senrose Dikenakan Waran Tangkap !! Akibat gagal menghadiri prosiding kes melibatkan Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN), pelakon Nelydia Senrose akhirnya diberi waran tangkap dan sedang diburu pihak berkuasa. Menurut pihak LHDN, Nelydia menghadapi lima pertuduhan disebabkan gagal mem...
Cico Anak Kepada Uji Rashid, ‘Ditikam’ Di Bahagian Leher Dan Otak Ini takdir dan ketentuan Allah. Cico dianiaya dan saya reda.Saya tidak tahu apa niat mereka sehingga sanggup buat begitu terhadapnya,” kata artis veteran Uji Rashid mengenai keadaan kesihatan anaknya, Cico Harahap.Artis popular era 1970-an ini mendak...
Buaya Hantar Balik Mayat Syarifuddin Kepada Orang Kampung Jadi Tanda Tanya! Sebuah rakaman video yang menunjukkan seekor buaya kelihatan menolak mayat seorang lelaki dan membawanya ke tebing, seperti menghantar mayat berkenaan kepada penduduk yang sedang mencari mangsa kini tersebar di Indonesia, termasuk di media sosial, se...
Budak Darjah 6 Kongsi Kisah Seks Bebas Sampai Mengandung Budak Darjah 6 Kongsi Kisah Seks Bebas Sampai Mengandung|Pergaulan bebas dalam kalangan remaja masa kini amat menakutkan . Mana tidaknya , seumur 12 tahun dah pandai lakukan seks serupa orang dewasa . Gejala ini semakin teruk dengan kehadiran aplikas...

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*