Kantoi Sebab Buah Dada Bau Rokok,Dedah Isteri Buat Curang

loading…


Buah dada bau rokok,dedah isteri buat curang|Sepasang suami isteri hari ini telah di hadapkan ke mahkamah negeri ini kerana telah memutus untuk bercerai akibat masalah keluarga.Nani 35 tahun terpaksa menerima keputusan sebulat hakim,selepas diceraikan oleh suaminya Wayan 36 dengan talak 3.

Dimaklumkan Nani yang selalu di tinggal oleh suami atas alasan kerja nekat menjalin hubungan dengan kekasih lamanya yang berkebetulan memiliki tempat kerja yang sama.Sejak 6 bulan terakhir hubungan mereka semakin rapat hingga pernah terlanjur beberapa kali.

Pada awalnya Wayan pernah menaruh rasa curiga dengan isteri selepas tercium bau rokok di bagian buah dada isteri,namun beliau berpendapat bukti itu tidak cukup kuat untuk menuduh isterinya selingkuh dengan lelaki lain.
Hingga pada minggu lalu,wayan telah melihat isteri bersama seorang lelaki yang tidak dikenali masuk ke sebuah hotel bajet.

Beliau tanpa menunggu ,terus membuat aduan kepada pihak jais dan akhirnya kedua pasangan itu di cekup berdua duaan dalam bilik hotel.Bagaimanapun ketika kejadian itu keduanya diserahkan kepada pihak polis untuk proses hukuman dan wayan menceraikan isterinya dengan talak 3 dimahkamah tengah hari tadi.

loading...

Menarik Juga Di Bawah :

Sanggup Tawarkan Gambar ‘Murahan’ Untuk Dapatkan Topup PERCUMA Dorang dah tak ada malu nak berkata-kata atau melakukan sesuatu yang boleh menjatuhkan maruah dorang sendiri, demi untuk mendapatkan sesuatu yang dorang inginkan! Sedih betoiii! Korang lihat minah di atas tu, selamba jer mengatakan buahnya sudah s...
Kenali Wanita Melalui BIBIR..Bahagian yang akan Bermulanya segala. Percaya tidak kalau anda dapat membaca sifat teman, pacar atau mungkin keluarga wanita anda dari bentuk bibirnya saja. Setiap orang memiliki karakter bawaan yang sudah diwariskan oleh Tuhan, apalagi wanita yang memiliki banyak karakter dari bentuk tu...
Hairan Bra Berbau Busuk , Apa Yang Wanita Ini Temui Sangat Mengejutkan ! Pakaian dalam atau bra adalah suatu kemestian yang wajib dipakai oleh wanita bagi menjaga aset payudara agar cantik , solid dan padat . Adalah suatu kemestian bagi wanita memastikan keadaan bra selesa dan tidak memudaratkan kesihatan seharian . Na...
Rupanya Lelaki Yg Rogol Anak Kandung 600 kali Bukan Org Biasa-Biasa. Perkataan seperti anjing dan khinzir pun rasanya tidak cukup untuk dilabel kepada seorang lelaki yang telah merogol dan meliwat anak kandungnya sendiri sebanyak 3 kali dalam sehari di Sungai Way, Petaling Jaya, antara jam 6 pagi 11 Julai hingga jam 1...

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*