Muka Cantik, Tapi Sayang Sudah Dibuka ‘SEMUANYA’

loading…


Muka cantik, tapi sayang ‘SEMUA’ bagi orang ramai tengok.!!

Sedih betul tengok perangai anak muda sekarang ni, sia-sia jer mak bapak dorang didik supaya jadi insan berguna. Tak cukup dengan tu, dihantar pulak ke sekolah untuk menambahkan pengetahuan dunia dan akhirat,last-last ini ya dia buat.

Tapi anak-anak ke ‘laut’ juga akhirnya! Anak perempuan yang baru nak meningkat dewasa pulak, perasan dah besar sangat dan pandai jaga diri, tapi bila besar dah pandai nak tunjuk semua pada orang ramai. konon nak popular cepat, bajet artis

kalau nak cakap pasal maruah tu tak payah cakap lah yer, maruah bukan benda penting nak dijaga lagi. Macam minah sorang ni, bangganya dia muat video dirinya untuk tatapan umum.

Alahaai dik! Macam mana lah perasaan mak bapak dia kalau melihat video tu yer??

Sedih dan kecewa sangat dorang, mak bapak mana lah suka melihat anak dorang hanyut macam tu, betul tak?? Hurmm.. Tapi itu lah, anak-anak yang berperangai macam tu bukan nak fikir perasaan mak bapak dorang. Bajet macam artis lah. nak cepat viral. Menyampah Miss D tengok lah.

Macam lah perangai dorang tu yang akan menjamin masa depan dan syurga buat dorang! Menambahkan dosa ada lah, bengong!

Lebih sedih lagi muat naik video macam tu, lepas tu pandai pulak dia pesan bagi siapa yang tak suka tengok video tu, tak payah komen dan jangan berlagak nak jadi ustaz atau ustazah bila komen video dia.

Poyo jer minah senget tu yer, komen-komen tu semua nak sedarkan dia jer daripada hanyut lebih jauh. Tak payah lah nak kerek sangat yer!

Dan Lagi satu, orang lain pun sakit mata dan menyampah melihat perangai sarkas pasangan yang tak tahu malu macam kau, tau tak??

loading...

Menarik Juga Di Bawah :

DR. Mashitah Ibrahim: Ibu Tunggal Boleh Jual Badan Jika Darurat? DR. Mashitah Ibrahim: Ibu Tunggal Boleh Jual Badan Jika Darurat?DR. Mashitah Ibrahim: Ibu Tunggal Boleh Jual Badan Jika Darurat?DR. Mashitah Ibrahim: Ibu Tunggal Boleh Jual Badan Jika Darurat?DR. Mashitah Ibrahim: Ibu Tunggal Boleh Jual Badan Jika Da...
Inilah Dia Wajah Terkini Nasha Aziz Di Usia Hampir 50 Tahun Nasha Aziz memang ramai yang kenal. Dia bukan sahaja membina kerjaya sebagai model, malah turut sukses sebagai seorang pelakon yang berbakat. Walaupun sudah menganjak umur hamoir 50 tahun, usianya itu tidak pernah membuatkan Nasha Aziz kelihatan m...
Budak Darjah 6 Kongsi Kisah Seks Bebas Sampai Mengandung Budak Darjah 6 Kongsi Kisah Seks Bebas Sampai Mengandung|Pergaulan bebas dalam kalangan remaja masa kini amat menakutkan . Mana tidaknya , seumur 12 tahun dah pandai lakukan seks serupa orang dewasa . Gejala ini semakin teruk dengan kehadiran aplikas...
Gambar Malam Berinai Izara Mula Tersebar. Berkonsepkan Bollywood. Wow! Itu sahaja yang boleh kami katakan apabila terlihat gambar malam berinai Izara Aishah mula membanjiri timeline Instagram kami. Dengan mengetengahkan konsep ala malam Bollywood, Izara kelihatan sungguh anggun dengan persalinan berwarna merah. ...

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*