Setahun Tumpang Rumah Aku & Husband, Rupa-Rupanya Dia!!

loading…


Saya dah 5 tahun berkahwin dan mempunyai 2 orang anak..sekarang ni adik ipar saya dah setahun tinggal dengan saya..adik ipar saya perempuan umur 24 tahun..masalahnya sekarang ni saya rasa dah tak tahan dengan perangai dia.

Kalau dia buat apa-apa dalam rumah..dia akan tinggalkan je..tak reti nak kemas semula..contohnya kalau dia masak meggi,kuali bekas dia masak tu dia biarkan je..kalau dia basuh baju,hanger yang dia guna dia biar je bersepah kat ruang tamu.

Kalau saya balik rumah mak saya,nanti dia merungut lapar la,bukannya tak boleh cari makan sendiri..dia bekerja ada gaji..umur dah 24 tahun tapi diri sendiri pun tak boleh nak jaga.

Banyak lagi la benda yang dia buat kat rumah saya ni,dan selalu menyusahkan saya..lagi satu dia ni jenis cepat nak naik tangan kat anak-anak saya..sikit-sikit nak pukul..

saya bukan tak boleh nak tolong kemas..mula-mula dulu memang saya tolong kemas..tapi dia makin menjadi-jadi pula..dia buat saya macam hamba dia..bila saya tegur dia cakap “ok” tapa 2 3 hari je berubah..

Kadang-kadang saya mintak suami saya tegur adik dia..tapi sama je..adik ipar saya ni pandai berlakon,kalau suami saya ada kat rumah,dia buat-buat rajin..tapi bila suami saya takda kat rumah,dia buat la perangai dia tu.

Sampaikan ‘pad’ dia pun dia tinggal je kat dalam toilet..saya rasa macam nak halau je dia keluar..tapi nanti ada masalah dengan mil pula..mil saya ni jenis tak boleh terima kalau cakap pasal anak dia..pada dia anak-anak dia semua bagus.

Saya stress sangat..saya ni kakak ipar tapi dia langsung tak hormat saya..suka-suka je dia cakap saya bongok la walaupun dalam nada bergurau..handphone saya suka-suka dia je nak buka..apa yang patut saya buat..tolong la bagi nasihat dan pandangan..terima kasih.

loading...

Menarik Juga Di Bawah :

‘Tak Sangka Ibu Sendiri Nak TRY Suami Saya’ – Anak Bongkar Sikap Ibunya Sebelum itu mohon admin hide nama saya yaa...Kisah yang saya nak ceritakan untuk kalini mungkin ramai yang hadapi tapi mungkin agak berbeza.. Saya telah berkahwin dengan suami hampir 6 tahun dan mempunyai 2 orang cahaya mata...Saya menunggu hari u...
27 Teknik Licik Lelaki Pujuk Wanita Untuk Melakukan Persetubuhan!! 27 Teknik Licik Lelaki Pujuk Wanita Untuk Melakukan Persetubuhan , Girls ! WAJIB BACA WAJIB SHARE . 1. salam. Blh sy kenal awk? Sy tertarik dgn prwatakan sopan awk. Dah lama sy prhatikn awk. Awk dak baik n sy trtarik la dgn tudung labuh awk. Sy ha...
Kisah Benar, Bakal Suami Saya Menghilang Di Hari Pernikahan. Bakal Suami Menghilang Di Hari Pernikahan. 3 Bulan Berlalu Aku Dapat Berita Yang MENGEJUTKAN !!! | Untuk para pembaca, saya harap kisah saya dijadikan iktibar untuk semua, jangan risau karangan saya tak akan buat anda semua pening bila membacanya. ...
Ummi Nazeera Kena Kecam Gelek Lagu Alelluya Dalam Majlis Resepsi Ummi Nazeera kena kecam gelek lagu alelluya dalam majlis resepsi pernikahan|Pada bulan lalu pelakon Ummi Nazeera selamat diijabkabulkan dengan pasangan Mohd Izzar dalam sebuah majlis yang diadakan secara tertutup. Majlis resepsi pula telah berlangsun...

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*