Suami Saya Ada Satu Perangai Pelik Apabila Ingin Bersama.

loading…


Hancur hati saya bila saya jumpa video lucah dalam hp dia.Tapi jenis luar biasa.Lelaki berjimak dengan babi la,wanita dan kuda dan ada juga video haiwan mengawan.Saya mengeletar dan termuntah.Apa dah jadi dengan suami saya? Saya khuatir dia di ladang…Korang,bantulah aku.Aku taknak cerai.Aku sayangkan rumah tangga ni.

Hi Admin,saya guna fake akaun.Please siarkan kisah luar biasa saya ni!

Saya,Fiza berasal dari Ipoh dan berkahwin dengan suami yang asalnya dari Teluk Ramunia. Ada anak seorang.

Suami saya ,Lamin, seorang peladang lembu,kambing dan ayam yang berjaya.Ada ladang ayam suami yang di pajak oleh KFC lagi. Saya pula kerja sebagai cikgu.

Bab kewangan bukan benda yang perlu saya hiraukan.Dengan campur bisnes online saya lagi,gaji cikgu ,hampir RM7 ribu datang dari saya dan RM10K (kasar) dari Lamin.

Suami saya bukan kaki karoke,kaki massage mahupun kaki betina.Sepanjang 2tahun kami berkahwin,saya akui ada yang pelik.

Setiap kali kami bermesra ( jimak) pasti suami saya akan arahkan saya memakai kostum.Kostum haiwan. Kadang kadang coli itu ada lukisan kucing,kuda dan cekak kepala saya berbentuk tanduk lembu dan telinga kucing.

Ada sekali dia ternampak penyanyi pop popular Katy Perry berpakaian latex kucing.Sampai ke oversea suami saya tempah dan beli.

Saya menurut perintah.Pakai je la. Saya pun selesa je pakai baju seksi bercorak binatang.Untuk suami kan!

Cumanya,sejak kebelakangan ni,masa kami berjimak,Lamin selalu suruh saya mengeluarkan bunyi binatang macam bunyi ngiau kucing,lembu la,anjing,kuda pun ada.

Bila tak di buat,dia marah saya dan saya nampak dia macam tak puas.Pernah juga dia tambat leher saya macam kambing!

Semalam.hancur hati saya bila saya jumpa video lucah dalam hp Lamin.Tapi jenis luar biasa.Lelaki berjimak dengan babi la,wanita dan kuda dan ada juga video haiwan mengawan.

Saya mengeletar dan termuntah.Apa dah jadi dengan suami saya? Saya khuatir dia di ladang.Takut sangat dia buat bukan bukan.

loading...

Menarik Juga Di Bawah :

Info : Inilah 11 Jenis Mimpi Bersetubuh Serta Maksudnya . Dikatakan oleh ramai bahawa mimpi adalah mainan tidur semata-mata dan ada juga sesetengahnya percaya bahawa mimpi ada maksud yang tersirat yang berkaitan dengan perkara yang bakal atau akan berlaku. Sebenarnya, ramai yang menjadikan mimpi itu seba...
Inilah Manfaat Suami Mencium Seluar Dalam Isteri Setiap Hari. Masih ramai sebenarnya yang tidak tahu mamfaat mencium seluar dalam isteri, dalam beberapa kajian yang dilakukan menemui bahawa suami yang gemar mencium seluar dalam isterinya akan nampak lebih sihat, kuat dan awet muda. Nampak agak menjijikkan na...
Bahaya Sembur Air Paip Pada Faraj Yang Patut Wanita Tahu!! Menyembur kemaluan dengan air paip sudah mejadi amalan ramai wanita di Malaysia, mungkin kerana mereka tidak tahu atau tidak menyadari bahaya melakukan amalan ini. Sebenarnya tanpa anda sedari telah membuka ruang udara dalam kemaluan anda, hal ini...

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*