Suami Sedang Outstation, Namun Nampak Kelibat Suami Didapur & Diatas Katil.

loading…


saya nak kongsikan sdikit cerita …sy dan suami baru bernikah tahun lepas..suami kerja dan seringkali outstation..itu xmnjadi msalah sbb saya pun sdia mklum tntang tugas suami..yg mnjadi msalah skrang..ok sy mulakan ..

suatu malam masa suami tak ada dalam lingkungan jam11 malam selepas mnonton tv saya ke blik ingin tdor kerana mengantok…saat sedang tertidor saya terdengar something di dapur macam ada orang sedang bncuh minuman…saya mngendap nampak suami..sy tanya eh abg balik bila..ayg xdgar pun abg buka pintu …

suami diam muka masam ..sy pun sebab mngantuk saya sambung tidor …saya betul2 letih badan hari tu …ok nak dijadikan cerita smasa saya tidor dalam keadaam separa saya dengar disebelah macam bunyi kerbau nak sembelih..sy pluk dari blakang suami…sy smbung tdo …

sampai esok …ok saya bangun awal pagi..admin nak tahu x sbnarnya suami saya ada d johor …dia xbalik semalam…allahuakbar …saya tpinga2 terkesima…saya tak boleh berfikir waras saya jadi takut fobia ..yg mnjdi psoalan siapa yg bancuh minuman dan tidor sebelah saya..

saya rahsiakan dari suami..sekarang saya di kampung saya takut nak balik rumah tu sehingga suami pulang…apa yg patut saya lakukan sekarang…perlu kah saya menceritakan segala nya pada suami tentang apa yg saya alami..

loading...

Menarik Juga Di Bawah :

Suami Terduduk Layu Lepas Tengok Isteri Kesayangan Rebah Di Pangkuan Mat Bangla. Kejadian ini berlaku di Rahang Negeri Sembilan. bahana menjalinkan hubungan dengan seorang lelaki Bangladesh hingga terlanjur ke bilik tidur, seorang wanita berstatus isteri orang dicekup jirannya.Jiran-jiran mula curiga dengan tindakan bangla ini. a...
Budak Darjah 6 Kongsi Kisah Seks Bebas Sampai Mengandung Budak Darjah 6 Kongsi Kisah Seks Bebas Sampai Mengandung|Pergaulan bebas dalam kalangan remaja masa kini amat menakutkan . Mana tidaknya , seumur 12 tahun dah pandai lakukan seks serupa orang dewasa . Gejala ini semakin teruk dengan kehadiran aplikas...
(VIDEO) Lelaki Hadir Majlis Perkahwinan Bekas Kekasih Menghadiri majlis perkahwinan sang kekasih lama merupakan hal yang belum tentu semua orang boleh lakukan. Apatah lagi ianya merupakan majlis perkahwinan bekas kekasih yang masih disayangi Pasti ramai yang memilih untuk tidak menghadiri majlis ters...
Pada Malam Pertama Maduku Minta Tidur Bersamaku, Bukan Suami Aku Assalamualaikum admin.. terima kasih sudi baca kisah aku nie, nama aku Hana.. ustazah Hana berumur 44tahun, suamiku pula ustaz Faizal berumur 46tahun.. kami berdua bkerja sebagai pendidik, kami d kurniakan 6 orang anak.. yg sulung sedang myambung pen...

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*