Suami Sedang Outstation, Namun Nampak Kelibat Suami Didapur & Diatas Katil.

loading…


saya nak kongsikan sdikit cerita …sy dan suami baru bernikah tahun lepas..suami kerja dan seringkali outstation..itu xmnjadi msalah sbb saya pun sdia mklum tntang tugas suami..yg mnjadi msalah skrang..ok sy mulakan ..

suatu malam masa suami tak ada dalam lingkungan jam11 malam selepas mnonton tv saya ke blik ingin tdor kerana mengantok…saat sedang tertidor saya terdengar something di dapur macam ada orang sedang bncuh minuman…saya mngendap nampak suami..sy tanya eh abg balik bila..ayg xdgar pun abg buka pintu …

suami diam muka masam ..sy pun sebab mngantuk saya sambung tidor …saya betul2 letih badan hari tu …ok nak dijadikan cerita smasa saya tidor dalam keadaam separa saya dengar disebelah macam bunyi kerbau nak sembelih..sy pluk dari blakang suami…sy smbung tdo …

sampai esok …ok saya bangun awal pagi..admin nak tahu x sbnarnya suami saya ada d johor …dia xbalik semalam…allahuakbar …saya tpinga2 terkesima…saya tak boleh berfikir waras saya jadi takut fobia ..yg mnjdi psoalan siapa yg bancuh minuman dan tidor sebelah saya..

saya rahsiakan dari suami..sekarang saya di kampung saya takut nak balik rumah tu sehingga suami pulang…apa yg patut saya lakukan sekarang…perlu kah saya menceritakan segala nya pada suami tentang apa yg saya alami..

loading...

Menarik Juga Di Bawah :

Kerana Kerap Makan Budi, Akhirnya Tergadai Tubuh Badan. Menjadi orang ketiga sememangnya perkara yang harus dielakkan tetapi kalau dah memang jodoh nak buat macam manakan. Tapi ada juga yang dah tahu bahawa dia itu menjadi orang ketiga tapi masih juga nak merosakkan hubungan rumah tangga orang lain, ka...
Gadis Ini Diintai Dari Tingkap Kayu. Apa Terjadi Seterusnya Buat Rasa SERAM !! Benda ni terjadi pada tahun 2010, di kemaman terengganu. Dan umur aku pada masa tu 10 tahun. kejadian ni masih segar legar didalam ingatan aku. Dimana tanda tanya dan segala persoalanan ingin tahu membuak2 tu menjadi misteri hingga ke hari ni. ...
Pose Seksii!! Adik Neelofa Dituduh Cuba Pamer Buah Dada !! Sama cantik seperti kakaknya Neelofa, bagi Nur Ameera Khan perubahan pada dirinya kini adalah dirinya yang sebenar. Tidak mahu menoleh ke belakang, Ameera kini tampil dengan pelbagai fesyen yang menarik dan terkini. Dikecam Kerana Tidak lagi ...
MEMALUKAN!! Suami Rakam Sendiri Isteri Curang Sambil Menangis !! Selalu kita dgr suami kena cekup berselimut dgn perempuan simpanan kan ? lain pulak kisah lelaki ini, dia nekad merakam gerak-geri isterinya yg berzina dgn lelaki lain...mulai dari isterinya menaiki lif hinggalah dicekup bertuala di atas katil, bayan...

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*