TAHNIAH: Pengakuan Ikhlas Mira Filzah Buat Zizan Tersenyum.

RASANYA teknik pura-pura mesra di laman sosial untuk menaikkan ratingdrama lakonan ni sudah boleh dihentikan kut. Ya lah, bila dilihat terlalu mesra sehingga ada yang bergosip, tahu pula rimas.

Gosip percintaan di antara Mira Filzah dan Zizan Razak telah lama berlarutan apabila masing-masing sering memuat naik gambar mesra bersama.

Walaupun begitu, mereka berdua tidak pernah menjelaskan hubungan sebenar mereka dan terus membuat peminat berteka-teki.

Namun, oleh kerana enggan memberi harapan palsu kepada peminat yang mendoakan, Mira tegas memberitahu cintanya bukanlah kepada Zizan.

“Maaf, cinta saya pada waktu ini bukan pada Zizan, bukan juga pada lelaki lain. Tak mungkin saya bercinta pada waktu ini kerana saya lebih selesa solo. Lagipun, saya tidak mempunyai waktu yang banyak untuk bercinta.

“Masa saya banyak dihabiskan dengan bekerja semata-mata. Selebihnya bersama keluarga tersayang,” katanya, lapor sebuah akhbar mingguan.

Menyatakan dia faham peminat mahukan mereka berdua bersatu, namun kata Mira dia yakin benar hubungan yang diharap-harapkan peminat itu tidak akan menjadi realiti kerana Mira akui dia tidak mempunyai walau sekelumit pun perasaan terhadap zizan.

Terdahulu, heboh hubungan pasangan ini diperkatakan ramai malah rata-rata peminat juga sangat suka melihat kelibat mereka bersama. – Sumber

Menarik Juga Di Bawah :

Nelydia Senrose Diburu Dikenakan Waran Tangkap Jom Baca Kenyataan Rasmi!! Pelakon jelita Nelydia Senrose gagal menghadiri prosiding kes melibatkan Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN).Padahnya Nelydia Senrose telah dikenakan waran tangkap dan kini sedang dicari pihak berkuasa.Menerusi kenyataan LHDN, Nelydia menghadapi 5 pert...
Akhirnya Lisa Surihani Buka Mulut Menceritakan Perkara Yang Sebenar? Gara gara tersebarnya gambar Lisa Surihani di Instagram, ramai yang terkejut dengan penampilan pelakon wanita berkenaan kerana dia tampil berseluar pendek. Walaubagaimanapun, gambar tersebut bukanlah datang daripada Instagram Lisa sendiri. Sering ...
Sanggup Tawarkan Gambar ‘Murahan’ Untuk Dapatkan Topup PERCUMA Dorang dah tak ada malu nak berkata-kata atau melakukan sesuatu yang boleh menjatuhkan maruah dorang sendiri, demi untuk mendapatkan sesuatu yang dorang inginkan! Sedih betoiii! Korang lihat minah di atas tu, selamba jer mengatakan buahnya sudah s...
Cico Anak Kepada Uji Rashid, ‘Ditikam’ Di Bahagian Leher Dan Otak Ini takdir dan ketentuan Allah. Cico dianiaya dan saya reda.Saya tidak tahu apa niat mereka sehingga sanggup buat begitu terhadapnya,” kata artis veteran Uji Rashid mengenai keadaan kesihatan anaknya, Cico Harahap.Artis popular era 1970-an ini mendak...

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*