(VIDEO) Lelaki Hadir Majlis Perkahwinan Bekas Kekasih

loading…


Menghadiri majlis perkahwinan sang kekasih lama merupakan hal yang belum tentu semua orang boleh lakukan. Apatah lagi ianya merupakan majlis perkahwinan bekas kekasih yang masih disayangi

Pasti ramai yang memilih untuk tidak menghadiri majlis tersebut. Sekiranya ada yang melakukannya, pasti hati mereka sangat kental.

Seperti di dalam video di bawah, Anhar, seorang pemuda yang menghadiri majlis perkahwinan bekas kekasihnya. Meskipun berlinangan air mata, Anhar kelihatan menguatkan dirinya sambil mendendangkan sebuah lagu yang bertajuk Mahal di majlis itu.

Sementara itu, kelihatan pengantin perempuan juga menangis di pelaminannya.

Beberapa tetamu undangan juga tersentuh melihat Anhar yang tidak mampu lagi menahan air matanya pada minit ke 3:26 sewaktu memeluk pengantin perempuan yang juga merupakan bekas kekasihnya, Fitri di depan suaminya yang berdiri di sampingnya.

Setelah bersalaman dengan pengantin, Anhar dilihat terus menangis tersedu-sedu sebelum mengusap dadanya.

Insiden tersebut berlaku di Dompu, Indonesia pada 19 Julai lalu. Video ini berjaya menyentuh hati dan emosi netizen yang menontonnya dengan harapan agar lelaki ini diberikan kesabaran.Sumber- Tribun Medan



loading...

Menarik Juga Di Bawah :

Aku Seorang Perempuan Kasar Dikahwinkan Dengan Lelaki Lembut Assalammualaikum admin, harap2 cerita aku ni dapatlah disiarkan, kalau takdisiarkan takpe lah bukan rezeki aku mungkin. Minta tolong hide kan profile ya, maaf tapi cerita ni panjang sikit, dan harap warga krt dapat bagi pendapat ttg masalah aku ni.. ...
Isteri Aku Cun Gila, Tapi Satu Je Yg Aku Tak Suka Dengan Isteri Aku!! Assalamualaikum admin, saya menulis dari fb adik saya. Tolong hide profile. Aduiiii saya tak tahu mcm mana nak cerita pasal isteri saya ni… saya sayang sangat2 isteri saya. Kami ada 2 orang anak. Seorang lelaki berumur 6 tahun dan seorang perem...
Apa Yg Perlu Dilalui Oleh Warga Asing Ini Bakal Buat Kita Insaf !! Mungkin kita berasa agak sesak dengan kedatangan warga asing ke negara kita, boleh dikatakan di merata ceruk Malaysia kini termasuk kampung ada warga asing. Ada yang memandang sinis, ada orang kita yang mahu berkawan dengan mereka, ada yang suka m...
Doktor, Ain Tengah Kesepian Ni, Jap Ain Hantar Gambar Dulu Ye. Ngeri juga membaca perkongsian daripada seorang netizen bergelar doktor ini. Bayangkan niat untuk berkongsi ilmu dan membantu pesakit, dibalas dengan perkara negatif dan tidak sepatutnya! Menurut lelaki dikenali sebagai Onn Azli, sebelum ini dia mem...

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*